Tolong klik iklan ni ckit....hehehe..

Kawan-kawan saya

Monday, June 27, 2011

~ Lagu Tuhan dari Wali Band~


marilah kita sama2 menghayati lirik lagu wali band ni yg bertajuk 'Tuhan' dgn mendalam.sama-samalh kita bermuhasabah diri dan berdoa agar Allah swt  terus memberi kekuatan kpd kita dlm menhadapi dunia yg mencabar ini..dan sama-samalah kita terus memohon kpdnya agar tuhan mengampuni dosa2 kita yg lalu...Amin....

lirik ini ialah lirik lagu background lagu blog ini..TQ.

Tuhan dengarkan aku

Ku memohon kepadaMu
Kuangkat tanganku
Kulafaskan lidahku
Menyebut namaMu Tuhan

#
Tuhan lihatlah aku
Kuberserah kepadaMu
Kuletakkan keningku bersujud padaMu
Ampuni dosa-dosaku

Reff:
Tuhanku jangan ambil nyawaku
Sebelum ku dekat denganMu
Tuhanku siapkan duniaku
'Tuk nanti tiba akhiratku

Back to #, Reff

Berapa nikmat yang t'lah Kau beri
Berapa yang t'lah aku ingkari
Masih pantaskah sujudku padaMu
Aku malu aku malu....

Back to Reff

No comments:

Post a Comment

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...