Tolong klik iklan ni ckit....hehehe..

Kawan-kawan saya

Friday, September 02, 2011

~Rayeku Mengamit Memori~

Assalamualaikum...


 hari ni sudah masuk hari ke-4 kita menyambut Hari Raya Aidilfitri.raye tahun ni bagiku amat bermakna sekali kerana dapat bertemu kembali  dan beraye brsama kwn2 sekolah rendah dahulu yg sudah hampir 8 tahun x bertemu..8 TAHUN TU!!!!!!!!lame tu..hahaha..semua dah besar..ade nmpak dah lain sangat..terutama aku..kwn aku ckp muka aku berubah drastik giler!!!hahaha..apa yg giler tu xtaw la..3 ari berturut2 aku beraya kt umah kwn2 aku.wlpon xsemua dpt aku jumpa,tp at least dpt mengimbau kenangan mase kat skolah rendah dulu..SK Che Latiff..hahahah..wlpon namenye agak pelik ttpi menyimpan 1001 kenanganku di sini..lebih meriah lagi,mase raye ke-2,kitorang pegi beraye kt umah ckgu samihah.ckgu yg ajar kitorang subjek sains masa dulu..tp aku ckit terkilan sbb hanya 8 orng je membe2 lama yg datang trmasuk 2 org membe prmpuan..yg laen ade hal..huhuhuh..xpe la..yg ni pon jadila..apepon raye tawn ni memang best ar bagi aku..huhuhu..
semua dah besar..hahahaha!!!!

kurang jelas ckit gmbr ni..huhuhu

chef najib---->>>yg pakai topi..


yg ni pula gmbr mase raye kat umoh chef najib..huhuhu



variasi warna baju raya..


terima kasih kwn..harap perkenalan kita akan kekal hingga ke akhir hayat..
ni bru 8 tahun x jupo.kalu tmboh 8 tahun ag.raso2 pakat bowok anok doh blako..hahaha..(kecek klate ckit)..


*************************************************************************************

itulah pentingnya kawan..hubungan seorang kawan tdk akan putus wlpon berapa lama kita tdk bersemuka..
kerana kawan itu ibarat harta kita....
jadilah mcm kucing ni..huhuhu





Aku mencintai sahabatku dgn segenap jiwa ragaku, seakan2 aku mencintai sanak saudaraku .Sahabat yg baik adalah yg sering sejalan denganku dan yg menjaga nama baikku ketika aku hidup atau slps aku mati.Aku selalu brharap mendptkn sahabat sejati yg tdk luntur baik dlm keadaan suka atau duka.Jika itu aku dptkan. Aku brjanji akan selalu setia padanya.Kuhulurkan tangan kpd sahabatku utk brkenalan krna aku akan berasa senang.
Semakin ramai aku peroleh sahabat. Aku semakin percaya diri.
~imam
Shafie~


Yang Benar,





No comments:

Post a Comment

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...