Tolong klik iklan ni ckit....hehehe..

Kawan-kawan saya

Friday, December 02, 2011

~Hari Yang Serba Tak Kena Bagiku~

Assalam....


hari ini hari yang serba tidak kena dengan aku.sebaik melangkah masuk lab, hatiku terus je xtenang.
mcm ade sesuatu je menganggu fikiran ku..lebih2 lagi lab hari ni bercampur. memang ade 'something wrong' dengan hatiku..beberapa kali aku cuba tarik nafas,namun hatiku juga xtenang.dah la dlm lab aku senyap terus..
cuma mase kelas pharmaco je,baru tenang ckit hati ni..dah la petang tu hujan, batal plan aku nak main futsal..biasa time hati yang xtenang ni lah aku nk lepaskan tension dengan merembat bola futsal..Alhamdulillah,slps membaca Al-Quran sesudah solat Maghrib tadi,brulah hatiku tenang ckit,,aku pon xtaw kenapa hati ni xtenang semacam..
Ya Allah,ENGKAU tenangkanlah hatiku ni,ENGKAU permudahkanlah segala urusan ku,ENGKAU jadikanlah hari esok lebih baik dari hari ini,Dan juga untuk hari-hari yang seterusnya..




sekian,



No comments:

Post a Comment

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...