Tolong klik iklan ni ckit....hehehe..

Kawan-kawan saya

Saturday, December 24, 2011

~Selamat Datang Final Exam~


terasa baru semalam ku melangkah masuk ke sem 3..tetapi kini hanya tinggal beberapa minggu je lagi sem 3 akan berakhir...dan hanya tinggal seminggu je lagi tibanya final exam..terasa cepatnye masa berlalu..
watever masa akan sentiasa bergerak dan aku terus ketinggalan dalam mengejar masa..


sesungguhnya dunia universiti memang penuh dengan cubaan dan dugaan..cubaan dan dugaan yang banyak mendewasakan diri..
hope sem depan akan lagi baik dari sem ni..




aku akan terus melangkah...melangkah...dan terus melangkah sehinggalah sampai ke destinasiku..

selamat datang final exam.......


aku hanya mampu berusaha,berdoa dan bertawakkal...tetapi Hanya Dia yang menentukan...


Selamat Tinggal Sem 3..sem yg penuh dengan huru-hara..sem yg penuh kelalaian..sem yg penuh dugaan dan cubaan...

"Ya Allah,berikan ku kekuatan dan semangat dalam menempuh perjuangan ini.. "

aku masih rindukan zaman matrikku..zaman yg penuh dengan kenangan..zaman yg banyak menyedarkan aku...zaman yg banyak mengajarku..




sekian.......


No comments:

Post a Comment

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...