Tolong klik iklan ni ckit....hehehe..

Kawan-kawan saya

Thursday, January 12, 2012

~aku bangga dengan dunia aku~


 sesungguhnya kehidupan ini memang memeritkan,

kadang-kadang terasa kehidupan ini memang tidak adil,
tetapi inilah lumrah kehidupan bagi seseorang yang tiggal di muka bumi Allah ini,
ku mengerti tiada yang senang dalam mengejar sebuah kesenangan,
dan hanya ada kesusahan yang perlu diredah dan dirasai agar diri ini mengerti
dan tidak leka dengan dalam kesenangan yang dimiliki,
diriku mengerti bahawa hidup ini tak sesusah orang lain kerana ada yang lagi susah dariku,
diriku juga mengerti hidup ini tak sesenang orang lain kerana ku tahu kesenangan akan datang selepas kesusahan,
apa yang ku tahu,
aku bangga dengan kehidupanku,
aku bangga dengan diriku,
kerana kesusahan ini mengajarku erti kedewasaan,
kerana keperitan ini mengajarku erti berdikari,
kerana semua ini inilah diriku hari ini,
namun kehidupan dihadapan masih berbatu dan berliku..
 dan diriku mengerti,

masih banyak yang perlu dipelajari,
masih banyak halangan yang perlu dihadapi,
namun ku juga mengerti,

KEJAYAAN sedang menanti dihadapan,
diringi dengan KESENANGAN dan KEBAHAGIAN...


dan aku akan sentiasa ingat....

 DIA akan sentiasa bersamaku...


sekian.......


No comments:

Post a Comment

Anda juga mungkin meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...